Tuesday, September 18, 2012

へんりくせん、その後



歌詞発見したよ! これで一緒に歌えるよ!
RBK-heltens ukjente Grand Prix-fortid - Nettavisen

Parameter




いんたーねっとて怖いですね。

それでは、"Damer er no drift" (Women are not shit) の歌詞全文です。

Damer er no dritt

Det var en gang - yeye
Det var en gang - yeye

Jeg satt på do og dret,
men så kom en jente inn
Hun hette Linn,
så gikk det meg i spinn,
for jeg var blind

Jeg kunne ikke se at hun var naken,
så begynte hun å stryke meg på haken

Damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt - yeye
For damer er no dritt - yeye

Så reiste jeg meg opp,
og da fikk jeg meg et sjokk
For en kropp,
hun ligna på en sopp,
jeg kasta opp

Det slo meg at jeg ikke hadde briller
Og dama tok og rista meg i filler

Damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt - yeye
For damer er no dritt - yeye

Damer er no dritt
Damer er no dritt
Damer er no dritt
Damer er no dritt

Damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt,
du forstår deg aldri på dem
Fra nå, og helt til jeg dør,
skal jeg bare være sammen
med kompisene mine

For damer er no dritt - yeye
For damer er no dritt - yeye

Men så så jeg henne fra motsatt side
Hun skjermet over hele slakteriet
Det var litt av et syn - yeye
Det var like underholdende
som Rosenborg mot Lyn

Men så trakk jeg tilbake alt om damer
For damer er damer
Ja, for damer er damer
Ja, for damer er damer


念のため、機械翻訳で英語にしてみたんですが、
12歳の男の子ってこういうものなの……? 的疑問が増えただけでした。

要約すると、

トイレで着替えてたらリンって女の子が入ってきて
まさか彼女が裸だと思わなくてアッパーカットくらった。
でも彼女はマッシュルームみたいな体型で、思わず吐いた。
女はク○ってわけじゃない。
でも死ぬまで理解できないだろうね。
僕は友達と一緒にいるだけさ。

みたいな感じなんですけど。


えー、どなたか12歳くらいの息子さんをお持ちのお母様、解説をお願いいたします。


0 comments:

Post a Comment